Od pierwszego wejrzenia

Gdy pierwszy raz zobaczyłam cię
Utopiłam w twoich oczach się
Rzucić się w twe ramiona chciałam
Lecz chyba za bardzo się bałam
Ach gdy pierwszy raz Cię zobaczyłem
Przytulić mnie chcesz,w to wierzyłem
Dlatego to Ja Cię przytuliłem
Bo bardzo tego chcemy,to zauważyłem
W ramionach twoich milej płynie czas
I już wtedy wiem że nic nie rozdzieli nas
Mogłabym godziny stercząc tam z tobą
Bo wiem że przy tobie mogę być zawsze sobą
Właśnie doznałem wielkiego szoku
Bo nie bałem się zrobić drugiego kroku
Od razu to wiedziałem,że kocham Cię
Tylko ciekawe…czy kochasz mnie?
Spytałes mnie czy kocham cię
Chciałam powiedzieć „niestety nie”
Lecz coś trafiło serce moje
Bardzo cię kocham ale się boje
Czego się boisz
Spytał potem zalany
Naszą miłością,nią się ukoisz
Powiedział chłopak,całkiem sfrustrowany
Boje się że zostawisz mnie
I do konca za tobą życia płakać będe
Miłość czasami jest okropna
Powiedziała dziewczyna od łez mokra
Nigdy nie zostawię Cię
W Tobie zakochałem się
Otre smutne łezki twe
I do ust dziewczyny przyłożył usta swe.

Dodaj komentarz